Bahagian Pentadbiran

    Pengenalan

    Pengenalan Bahagian

    Bahagian Pentadbiran merupakan salah satu daripada beberapa bahagian di dalam Pejabat Pembangunan Infrastruktur dan Infostruktur. Secara amnya; Bahagian Pentadbiran bertanggungawab menguruskan segala urusan berkaitan perkhidmatan Pengurusan Am, surat-menyurat, fail dan pengurusan pejabat. Bahagian ini juga bertanggungjawab menyediakan khidmat sokongan yang berkesan dengan mengoptimumkan sumber manusia secara cekap dan berkesan seiring dengan misi dan matlamat Jabatan.

    Fungsi dan Peranan

    Ketahui fungsi dan peranan setiap unit di bahagian pentadbiran.
    HAL EHWAL PENTADBIRAN & PERKHIDMATAN
    Pentadbiran

    1. Menguruskan perolehan peralatan pejabat dan bayaran.
    2. Mengurus hal ehwal perkhidmatan cuti staf.
    3. Urusan kerja lebih masa staf.
    4. Pengurusan disiplin staf.
    5. Urusan Kad Perakam Waktu.
    6. Menguruskan penempatan staf melapor diri.
    7. Menyedia perkhidmatan kaunter.
    8. Pelupusan Peralatan Pejabat.
    9. Menguruskan Panjar Wang Runcit.
    Perkhidmatan

    1. Menyelaras program penggunaan kenderaan dan urusan penyelenggaraannya.
    2. Menyelaras Skim Khidmat Pelajar dan Latihan Praktikal.
    3. Ruang Pejabat Pentadbiran.
    4. Anggaran Belanjawan Pentadbiran.
    5. Kebersihan dan keselamatan premis Pentadbiran.
    6. Pengurusan kenderaan.
    7. Pakaian seragam.

    Carta Organisasi Bahagian

    Carta Organisasi Bahagian Pentadbiran PPII

    Pelawat

    0844630
    Today
    Yesterday
    This Week
    This Month
    Last Month
    All days
    1234
    1165
    3134
    15242
    30908
    844630
    2022-05-18 21:19

    Hubungi Kami

    Pejabat Pembangunan Infrastruktur & Infostruktur, Universiti Teknologi MARA, 40450 Shah Alam, Selangor.

    • dummy+603-5544 4444 Helpdesk Infrastruktur

    • dummy+603-5544 2203 Helpdesk Infostruktur

    • dummy+603-5521 1122

    • dummy admin@ppii.uitm.edu.my